Per començar, a projecte estem debatent on anar de viatge d’estudis. Tenim dues opcions:
Tenerife o Catalunya. Les activitats que tindrem en compte a Tenerife serà anar al Siam
Park, al Loro Parque, pujar al Teide, visitar La Orotava i fer una ruta per les platges i
piscines naturals. A Catalunya, les activitats que duem a terme serien: Port Aventura,
explorar Barcelona, jugar a paintball, fer rafting, anar amb vela i sobretot disfrutar amb
els nostres amics i amigues.
Tenerife o Catalunya. Les activitats que tindrem en compte a Tenerife serà anar al Siam
Park, al Loro Parque, pujar al Teide, visitar La Orotava i fer una ruta per les platges i
piscines naturals. A Catalunya, les activitats que duem a terme serien: Port Aventura,
explorar Barcelona, jugar a paintball, fer rafting, anar amb vela i sobretot disfrutar amb
els nostres amics i amigues.
A valors seguim mirant la película “Campeones”, però el dimarts passat varem tenir un
problema tècnic. La película és molt xula pero la nostra opinió és que és molt divertida
i ens fa veure que la gent amb discapacitats no son normals però nosaltres tampoc ho
som, perquè tots som diferents.
problema tècnic. La película és molt xula pero la nostra opinió és que és molt divertida
i ens fa veure que la gent amb discapacitats no son normals però nosaltres tampoc ho
som, perquè tots som diferents.
A continuació, a educació física seguim preparant la coreografía de acrosport per
presentarla a tota l'escola d'aquí una setmana. La nostra opinió és que tenim molt poc
temps per presentar la coreografia.
presentarla a tota l'escola d'aquí una setmana. La nostra opinió és que tenim molt poc
temps per presentar la coreografia.
D’altra banda a música hem deixat de tocar l’ukelele, i hem començat a preparar el concert
de Nadal cantant amb africà que es titula “Bonse aba”. Desde el nostre punt de vista,
ens agrada cambiar d’activitats i cantar nous temes.
de Nadal cantant amb africà que es titula “Bonse aba”. Desde el nostre punt de vista,
ens agrada cambiar d’activitats i cantar nous temes.
Seguidament, a anglès hem passat a fer “thanksgiving”que es una tradició molt típica
d’Amèrica que fan un dinar molt gran per compartir amb família,amics i amigues, i el
menjar típic d’aquest dia l'indiot i és celebra el darrer dijous de novembre. Continuam
amb el projecte sobre el canvi climàtic, la informació que trobem la plasmam al lapbook
que fem amb grups de 4.
d’Amèrica que fan un dinar molt gran per compartir amb família,amics i amigues, i el
menjar típic d’aquest dia l'indiot i és celebra el darrer dijous de novembre. Continuam
amb el projecte sobre el canvi climàtic, la informació que trobem la plasmam al lapbook
que fem amb grups de 4.
D’altra banda a tallers aquesta setmana hem començat una nova ronda i hem canviat els
equips. A poesia hem fet varies fitxes sobre autors i poemes, Avui a aquesta ronda a tic
tac hem hem jugat a nes scratch i hem programat de tot que si ficar una canasta a si fer
escola etc… i també hem mirat un video sobre se programació. A Real Fooders explicam
el que sabem del menjar saludable, i una cosa que no sabia és que ses llepolies estaven
fetes de petroli.
equips. A poesia hem fet varies fitxes sobre autors i poemes, Avui a aquesta ronda a tic
tac hem hem jugat a nes scratch i hem programat de tot que si ficar una canasta a si fer
escola etc… i també hem mirat un video sobre se programació. A Real Fooders explicam
el que sabem del menjar saludable, i una cosa que no sabia és que ses llepolies estaven
fetes de petroli.
A ,l’hora de situacions matemàtiques estam pintant i tallant el tàngram que estam creant
fent per als nins i nines d’infantil. Hem après que tots els tàngrams tenen les mateixes
figures geomètriques, i hem calculat el perímetre i les àrees de totes elles.
fent per als nins i nines d’infantil. Hem après que tots els tàngrams tenen les mateixes
figures geomètriques, i hem calculat el perímetre i les àrees de totes elles.
I per acabar vos explicarem els grups interactius, en els quals seguim amb els mateixos
grups que són matemàtiques, ortografia visual, lectura i escriure el blog. Per començar a
matemàtiques seguim mesurant les àrees dels triangles. D’altra banda a ortografía visual
estem estudiant paraules a partir de una fotografía de l’aparell digestiu, de totes les
paraules que havíem d’estudiar només havia sentit xerrar d’una, l’estómac.
grups que són matemàtiques, ortografia visual, lectura i escriure el blog. Per començar a
matemàtiques seguim mesurant les àrees dels triangles. D’altra banda a ortografía visual
estem estudiant paraules a partir de una fotografía de l’aparell digestiu, de totes les
paraules que havíem d’estudiar només havia sentit xerrar d’una, l’estómac.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada