dimecres, 18 de març del 2015

Capsa de la vida Paula

Aquesta capsa està decorada amb les activitats que més m'agraden:
Vaig a teatre i som actriu. Ara faig un paper molt llarg...
Això és una pilota de tennis i la raqueta...m'agrada molt anar-hi.
Aquests són els ferrerets...vaig als escoltes.
Un clarinet i un piano perquè vaig a música.
He fet els dibuixos amb tèmpera... m'agrada molt dibuixar.
Aquest moixet es diu "taronget" i dorm amb ell. El me va dur mon pare de Madrid...jo tenia 2 anys!!
Aquestes fotos són dels meus germans, de Marineland, dels escoltes...
El llibre de Peter Pan me fascina...ma mare el me llegia de petita. 
Aquesta camiseta és d'una acampada a Cala Murta amb els escoltes...tothom va firmar...mirau!!!
Aquest quadre l'he fet a pintura (ens ho explica).
Sabíeu que a l'escoleta quan escrivia el meu nom...devora ja feia un dibuix??
He duit els meus llibres de música i el clarinet. Us tocaré dues peces...
Aquesta pepa és de la Fira del fang i aquest clauer del bateig del meu germà...
M'ha agradat molt fer la capsa de la vida perquè he pogut explicar allò que a mí m'interessa  i a més...feia temps que ja ho tenia preparat. Estava emocionada !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada