dimecres, 25 de febrer del 2015

Capsa de la vida Jordi

He duit na Baia que és una girafa de pedaç que dorm amb jo. Quan vaig de viatge no... 
Els dinosaures m'agraden molt molt i ja des de petit deia que volia ser paleontòleg. 
Aquest baverall el duia quan era petit.
Ara us mostraré fotos: aquí amb la classe de 3 anys i aquesta nedant amb en Pau a Ca los Cans.
El llibre que més m'agrada és el de "La picabaralla", després el de STAR WARS i he duit altres (ens llegeix un poc...).
Aquesta baldufa me la va regalar la meva mare.
Aquests legos els he duit perquè m'agraden i hi jugo molt i mirau també aquests skylanders.
Ah! Aquest dragó és un record de Barcelona.
M'ha agradat molt fer la capsa de la vida perquè he pogut contar les coses d'abans i les d'ara!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada