dimarts, 17 de febrer del 2015

Capsa de la vida Tomeu

He decorat la capsa amb Bob Esponja i Mazinger Z. Als costats he fet un dibuix d'un volcà perquè des de que ho hem estudiat a classe, m'agraden molt!!!
Mirau aquestes fotos. Són de la meva família, de Natura Parc, de la platja...
Aquests llibres de tortugues Ninja són còmics. Ma mare m'ho va regalar per Sant Jordi. Ens llegeix un poc...
El meu peluix preferit és Mickey
Mirau la xupa que duia de petit...
Aquest llibre és de dinosaures. S'obre!!!
Quan és estiu vaig a natació i duc aquest banyador...
També m'agrada anar als restaurants xinesos perquè me donen regals. Aquest peluix és un...
Ja frissava de fer la capsa de la vida!!!
M'ha agradat molt anar a futbol. He duit aquestes medalles que vaig guanyar quan era més petit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada