dissabte, 24 de gener del 2015

Capsa de la vida Júlia F.

- He decorat la capsa amb coses de música perquè m'agrada molt i he pintat la meva mà i així quan sigui gran podré veure com he crescut.
- He duit aquest peluix que nom Pepet i que me varen regalar quan vaig néixer i encara dorm amb ell.
- Aquestes fotos són importants: són d'un dia que va fer neu a Santa Eugènia, d'un viatge a Menorca i de la Colònia de Sant Pere.
- M'agrada molt fer ceràmica i he fet aquesta sabata.
- Aquest és el llibre que estidiï per tocar piano, perquè la música m'agrada molt.
- Faig col·lecció de bolles de neu, ja en tenc 7.
- Això és una entrada per anar a l'òpera, quan ve Nadal, la padrina sempre me'n regala.
- M'ha agradat fer la capsa de la vida perquè he pogut contar el que m'importa i he estat emocionada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada