divendres, 10 de maig del 2013

Berenam d'ensalada

Els nins i les nines de 1r fins a 4t que voluntàriament han volgut, han participat a una berenada d'ensalada. Amb l'ajuda de Marta i Tomeu, futurs mestres d'escola que realitzen la fase de pràctiques a la nostra escola, prèviament hem fet algunes feines que comentam a continuació. 1r. Hem anat a l'hort i hem fet la collita de les lletugues, que n'hi havia de tres tipus: romana, trocadero i rissada fulla de roure. 2n. Les hem rentades, eixugades i trossejades. 3r. A l'hora de trempar-la hi hem posat oli d'oliva i sal. També hi hem afegit trossets de tomàtiga. Ha estat molt fàcil i l'ensalada ha estat exquisida.

Alguns comentaris:

- A mi m'ha agradat molt la lletuga. Trob que tenir un hort a l'escola està molt bé i aprofitar un dia a l'any per menjar lletuga està molt bé- diu n'Ela.
- M'ha encantat berenar d'ensalada; esper que es torni a repetir -comenta Francisca L.
- La lletuga estava molt bona; en Miquel de quart ens va afegir un poc de sal- exposen en Maxi i Xisca A.
- M'ha agradat un poc l'ensalada perquè tenia poca sal- diu en Marc. La lletuga era un poc àcida, però ha estat bona – troba n'Andreu.
- M'ha encantat l'ensalada i la tomàtiga – comenten n'Alan i n'Ainhoa.
- La lletuga ha estat fantàstica, però tenia massa sal- diu en Felip. M'ha agradat, podria ser d'un restaurant famós -puntualitza na Rosie.
- Tot ha estat molt bo – afirmen na Paula,en Christian i n'Ivan.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada