dimarts, 13 de gener del 2015

Capsa de la vida Júlia

He decorat la capsa amb coses del camp perquè m'agrada molt la natura. Duc aquestes fotos de Marineland d'aquest estiu: d'un lleó marí i aquest ocell perquè els animals també m'agraden. 
Sabíeu que el meu papà va ser el meu entrenador de bàsquet? Aquesta era la pilota i mirau que sé fer.
Els peluixos que he duit també són d'animals i nomen Winter, Uni i Mickey.  Aquest vestit és el que duia quan em varen batiar i podeu veure a la foto els meus germans.
Ara us mostraré una capseta on guardo les dents que em cauen... 
Quan vaig anar a Disney em varen comprar això (un llapis, un peluix) que guardo per pensar en el viatge.
Na Júlia ha dit que li ha agradat molt preparar la capsa de la vida i que ha estat molt divertit explicar les seves coses a la classe!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada