La primera part de
l'acte va consistir en una valoració per part dels nins i les nines
de les sessions de lectura i del programa en general.
Vàrem
treballar en parelles segons la dinàmica de treball cooperatiu
"Tutoria entre iguals". Les
parelles lectores havíen de valorar els aspectes positius i els
aspectes que millorarien del programa segons una fitxa el·laborada
prèviament pels mestres i les mestres.
El tutor/a de
lectura era l'encarregat/ada de posar per escrit les valoracions tant
del seu tutorat/ada com seves.
Després vàrem posar en comú les valoracions de les parelles en una
assamblea. Com aspectes positius els i les alumnes destacaren haver
après a llegir més, haver après paraules noves i tipus nous de
lletres (impremta, lligada...) i haver conegut o haver fet més
amistat amb el seu tutors/es de lectura. Com aspectes a millorar
destacaren que les sessions eren massa curtes, a vegades els texts
massa llargs o massa curts... Proposàren fer jocs per coneixer-se
millor, fer canvis de parelles, etc. propostes que els i les mestres
estudiarem i tendrem en compte.
La segona part de l'acte va consistir en una entrega de regals i
diplomes entre els tutors/es de lectura i tutorats/ades.
Finalment, els nins i nines de 3 i 4 anys d'infantil aprofitaren per
fer una visita a la paradeta de contes que s'havia montada pels
actes. També gaudirem molt de l'experiència.
Vàren ser unes sessions molt profitoses i que segur que enriquiran
el programa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada