dilluns, 7 de març del 2016

La població de Santa Eugènia

Aprofitant els continguts d'un tema de socials, hem estudiat la població del nostre poble.
El mestre ha confeccionat una fitxa que ens ha servit per investigar i comprovar una sèrie de dades. Hem anat a l'Ajuntament i hem parlat amb el Sr Coll, que s'encarrega del cens i del padró municipal. Cada un li hem demanat una pregunta. Després hem emplenat la fitxa i hem elaborat les gràfiques. Ah! I ens ha fet un certificat d'empadronament a tots els qui estam inscrits al municipi.



Què en pensam d'aquesta activitat?

  • El que m'agradà més és que em donaren un certificat d'empadronament (Hugo i Leyla)
  • M'agradà molt demanar les dades, mentrestant els altres jugaven a la plaça (Ayla, Júlia i Mark)
  • Em va sorprendre que el Sr Coll parlàs en francès, perquè en Zepo és francès. Va ser una experiència molt divertida (Alba)
  • Em va agradar conèixer el germà d'en Miquel i estar fent preguntes amb els amics. (Yago i Estrella)
  • M'encantà saber que estic empadronat/da aquí i demanar preguntes al Sr Coll (Mar, Joana Maria, Laia, Llucia i Martí)
  • Va ser un moment apassionant quan em donaren el certificat d'empadronament (Zepo i Guiem)
  • Me va agradar quan me va explicar que la fotocopiadora té el nom de Palomita i quan me va dir que estava empadronat/da. També quan vaig veure el paper d'empadronament i també jugar a la plaça. (Finlay i Aimee)
  • El que més me va agradar va ser quan vàrem entrar i vàrem començar a fer preguntes, i com el Sr Coll ens va imprimir el nostre certificat (Úrsula i David)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada