dimecres, 4 de març del 2015

Capsa de la vida Ramon

Aquesta capsa està plena de coses! L'he decorada amb aquesta foto de mon pare i jo quan vàrem anar a Cabrera. Me va agradar molt!! 
A l'altra part hi ha una foto dels meus cosins de Cuba. 
Aquest llibre és de contes i ara us llegiré un poquet.
Us he duit aquestes joguines que m'agraden molt: un piano, un tigre, un cavall...
Aquest peluix el feia servir ma mare perquè jo riguès quan era més petit. 
Aquest domino de fusta era per jugar abans de saber llegir. S'havia d'unir, per exemple, la "c" amb la fitxa de "cangur" i així... 
Mirau el "biberó" que utilizava...
Aquesta motxilla era per anar d'excursió quan era petit... només duia el berenar i alguna joguina!
Amb aquesta pala he jugat molt molt a la platja.
M'ha agradat molt fer la capsa de la vida perquè els companys/es han pogut saber el que més m'agrada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada