dijous, 22 de gener del 2015

ANAM AMB TRANSPORT PÚBLIC AL POLÍGON I A LA UIB


l que m'ha agradat més ha estat la visita a Automòbils Coll, perquè mai havia entrat a un taller tan gran i no sabia res d'allò que ens han contat. Hem vist on es pinten els cotxes, on els arreglen i on es compren. Ha estat una experiència molt gran!
David


M'han encantat les fonts del Parc de Ses Estacions. Es movien al ritme de la música clàssica. També m'ha agradat anar amb el transport terrestre: metro, bus i tren. Visitar la Universitat de Palma i conèixer Automòbils Coll Peugeot ha estat una passada.
Núria


A mi m'ha agradat la universitat perquè era bonic, hi havia molt silenci. És molt ample i hi ha uns jardins preciosos. Na Dolça ens ha mostrat l'aula on aprèn a fer de mestra.
Javier


M'ha agradat molt el metro. Allà hem fet fotos amb la càmera de na Laura; eren molt xules i divertides.
Maria


Allò que m'ha agradat més ha estat anar amb el metro, el tren i el bus. Al metro, m'ha cridat l'atenció que quan començava a moure's gairebé ens quèiem. El tren m'ha agradat per les seves vistes i el bus per les cançons que cantàvem.
Lorena


Viatjar amb el metro m'ha encantat, perquè va per baix terra, tot està fosc i a vegades sortim a la superfície. Anava molt ràpid. Quan viatjàvem he jugat un poc.
Adrià


La visita a Automòbils Coll m'ha agradat; ens han ensenyat allà on pinten els cotxes, els cotxes nous, els que han de reparar. Allà hi fan feina 40 treballadors. En acabar la visita ens han donar un bolígraf, un catàleg i un clauer.
Mireia


El que més m'ha agradat és el tren, el bus i el metro. També la UIB. Era guai! Però quina pena! Jo volia entrar a veure el laboratori! Vull ser científic.
Pau P.


M'ha encantat anar anar amb el TIB, sobre tot amb metro perquè tot es movia. Era molt divertit!
Noé


El que més m'ha agradat ha estat anar a Automòbils Coll, perquè hi havia molts de cotxes brillants i molt nous. Hi havia unes 43 persones treballant i totes feien diferents coses. D'allà, el que més m'ha agradat, és que ens hem trobat a la professora de catequesis.
Laura


Allò que m'ha agradat més ha estat Automòbils Coll i els transports amb que hem anat: metro, tren i bus. A automòbils Coll hem fet moltes preguntes molt interessants sobre cotxes. Al metro, el bus i el tren hem jugat, hem rigut, hem mirat per la finestra i hem conegut a molta gent. Ha estat la millor excursió!
Tomeu


M'han agradat el tren i el metro perquè anaven molt ràpid per arribar a temps. També pots tenir temps per xerrar amb els amics i mestres. Ha estat molt divertit.
Pau M.


El que m'ha agradat més ha estat Automòbils Coll. M'ha agradat tant perquè ens han mostrat el taller, les scooters,...
Miquel


El que més m'ha agradat ha estat el metro, perquè era molt ràpid. Les estacions eren molt xules, tot estava a obscures i tot tremolava. Ha estat increïble!
Josep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada